Taśma do kinesiotapingu yellowTAPE

• Różowy
  • czarny
Ilość

Polityka bezpieczeństwa (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)

Zasady dostawy (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)

Zasady zwrotu (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)

Taśma do Kinesiotapingu wykonana z bawełny , pokryta klejem akrylowym ( antyalergicznym ) o bardzo wysokiej 140% elastyczności.Oddychająca , porowata struktura zmniejsza ryzyko podrażnień.Utrzymuje się na skórze do 5 dni. Szerokość produktu to 5 cm , ułatwia to łatwiejsze dostosowanie. Produkt jednorazowego użytku. Taśmę stosujemy przy urazach sportowych , przeciążeniach mięśni, redukcji i zapaleniu jak i obrzęków czy zmniejszenie dolegliwości bólowych. Zwiększenie przestrzeni pomiędzy skórą właściwą a powięzią i mięśniami usprawnia odpływ limfy, zmniejsza stany zapalne a to przyspiesza procesy regeneracyjne organizmu. Poprawa mikrokrążenia wpływa na zmniejszenie krwiaków podskórnych, wspiera procesy naprawcze (biologiczne, fizyczne i chemiczne). Metoda kinesiotapingu jest bezpieczna i nieinwazyjna dlatego może być wykorzystywana również u dzieci (korekcja wad postawy, poprawa napięcia mięśniowego) i kobiet w ciąży (bóle dolnego odcinka kręgosłupa, rozstęp mięśnia prostego brzucha).

Specyficzne kody